tazee_annee Feminenia bende hamileyken rahmimin hafif kalp şeklinde olduğunu öğrendim su an 39 haftaligiz
Feminenia Betusella canım burdan okuduğum kadarıyla çoğu insanın hamileliği güzel sonlanmış inşallah sendede öyle okur😘
Betusella Feminenia teşekkür ederim canım yarısını bitirdim sıkıntısız cok sükür insallah böyle gider 🤲🏻🥰😘
bir_pasa_annesi Hilaldmrci bizde birkaç durum daha vardı onun için biraz zaman aldı cnm 3 sene sonra oğlum oldu ama engel yoktu bende onu olduktan sonra