denizers 41tuqba benim de 4 gün oldu canım yarın iş e baslicam bakalım inşallah zorlanmam,göbek deligimde biraz şişlik var umarım geçer,senin de olmuş muydu canım,dinleyip duruyorum kendimi 😊
41tuqba denizers inşallah olmaz canım benim balon olmasına rağmen yapışıklık olabilir dedi çok şükür olmadı
Hnfth Feminenia canm mrb Bnde hamile olduktan snra öğrendim doktorum rahmin kalp şeklinde ama çok derin değil gbi şuan hamile olduğun için rahim filmi çekemeyiz demişti evelndikten bir ay snra hamile kalmıştım bunları söylediğinde 4 5haftalkktım erken Doğum riski kanama olablr 35.haftaya kadar gelirsen şükret diyip korkutmuştu çalışıyordum işten falan çıktım ama bende çok şükür ne bi kanama ne erken Doğum 39+2de makat gelişten dolayı mecburi sezeryan oldum şimdi 20aylığız çok şükür şimdi ikinciyi düşünüyoruz Allah kısmet ederse🤲🏻
Feminenia Hnfth Bende hamileyken öğrendim ama önceki ultrasonlarda normal rahim yazmöşdı hamileylen kalp şekilli olduğunu velirtti ama öyle sorun deyil dedi acaba hamileyken rahim deyişirmi diye düşündüm bende
Hnfth Feminenia değişmiyor ama bebek büyüdükçe kalp şekli çok derin değilse genişliyor demişti doktorum çok şükür bu sıkıntı yaşamadım
denizers 41tuqba inşallah canım ya,yok biraz toparladım,göbek kısmındaki şişlik geçmedi hala bir hafta oldu gerçi ama
denizers 41tuqba canım bir delik kasiga yakın diğeri onun uzuerinde biraz bir de göbek deliğinden girilmiş orda şişlik var ağrı yapıyor
Tugceecikk denizers canım göbek deliği zor geçiyor sana yazmıştım hatırlarsn belki zaman alıcak o pantln geyip düğmeni kapatma sıkma orayı aylarca sırtını koltuğu arkaya yaslayıp oturmalısın göbek çizgin katlanmamalı
denizers 41tuqba canimmpolip vardı histereskopi olacaktım sonra yapışıklık da görmüş doktor laparoskopi de oldum ,bu sislik ne zaman gidecek ya ,başka bişey olmaz değil mi canim
Merveyenianne 9+2 haftalıgım doktor rahminin kalp şeklinde oldugunu söyledi, şuana kadar kanama gibi bir sorun yaşamadım, bebek büyüdükçe genişleyecek dedi, eğer kalp şekli çok belirgin değilse düşüğünüzün sebebi farklıdır
bir_pasa_annesi Feminenia cnm bende de rahimde perde vardı 2 düşüğüm oldu sonrasında histeroskopi ve laroskopi oldum şimdi hamileyim 34 haftalığım Allaha şükür ne kanamam oldu ne Baska bir şey
Feminenia bir_pasa_annesi canim ama benderhamilelikten onceki ultrasonlarimda normal Rahim yaziyodu hamile oldukdan sonra rahmimin kalp sekilli oldugunu ogrendim ama ultrason doktor korkma düşük yapacak sekilde deyil düşüyün nedeni bu deyil dedi şimdi kafam çok karisik
bir_pasa_annesi 41tuqba benimki ultrasondan belli oldu cnm ameliyat olacağım zamanda bu perdenin 3 ceşidi var ince orta kalın olanı onu görebilmek için sadece emar cektirdi kasık bölgemin doktorum kalın oldugu cıktı adetim biter bitmez ameliyat oldum
41tuqba bir_pasa_annesi bende adetim biter bitmez oldum ama kalın olduğu için olduğunu bilmiyordum evet ya mr çıkıyormuş ya rahim filminde kimi doktor mr istiyormuş kimisi rahim filmi ama iyi oldum diyorsun dimi olmadan önceki hamileliklerim çok kötüydü ve sonu hiç iyi değildi