Pelin877809 Neslihanmetin folik asit kullan hamile kalmayı planlıyorsun. İnşAllah hepimiz sağlıklı gebelik sağlıklı bebeklerimiz olur. Hayırlı, sağlıklı, iyi 🤰🤰
Neslihanmetin mom101 aramızda 1 gun var resmen hayırlı haberler alalım ınsallaj sen benden daha once haber alırsan paylasırsan sevınırım🥰
mom101 Neslihanmetin peki guruldamadan başka belirtin varmı canım? Benim sanki çok hafif göğüslerim ağrıyor ama çok hafif dün test yaptım çıkmadı bide yumurta takibi yapıyorum ama bir şey anlamıyorum ondanda
MucizeBirKalp Regl olmama 4 gun kala kan verdim 3.62 cikti 3gun kala yine verdim 2.50lere düşmüştü. Düşüş olduğu icin umudum kalmadı. Herhalde hamile değilim diye biraktim düşünmeyi ama bilmiyorum...Düşmesi normal degil sonucta..
Tuxce Neslihanmetin denedim ama hamile olmadigim için çıkmadı. Ama deneyen ve hamile oldugunu öğrenen arkadasim oldu netten yorumlarına bakabilirsjniz
CimnazMusaferova Neslihanmetin ben adete 3 gun kalmiw bakdim.cikdi.Veee evet karinda kuruldamalar oluyor.Ben indan subhelenmiwdim.Yinede vaktinize 3 gun kalmiwaa baka bilirsiniz.Pozitiv de gostere bilir.Bende pozitiv gostermiwdi.gostermezse adet vaktinizin gecmesini bekleyin
Gizemciim Neslihanmetin 3 haftalik diye bir gebelik şekli yok. varsa da idrar testinde çıkmaz. adetinizin geçmesini bekleyip kan verin kesin sonuç için
mom101 Neslihanmetin hala bekkiyorum canım ama hiç bir belirti yok bakalım inşallah hayırlı hamilelik haberi alırızda 2mizde hamile oluruz Aminn🙏🏻