Benim 1 haftadır yoğun kasık ağrım var bel ağrım var. Dün gece 1 saat içinde 6-7 kez idrara gittim . Ara da midem gurulduyor gibi oluyor yanma var gibi hissediyorum . Mesela bir anda kaşık ağrısı giriyor 5-6 sn sürüyor geçiyor . Bunlar hamilelik belirtisi mi bilmiyorum . İlk kez böyle şeyler yaşadım . Adetim hep düzenli ve hiç böyle ağrılarım olmaz . Bakalım yarını bekliyorum adetim gecikirse test yapıcam . Bir de dün çok hafif leke gibi bişi geldi . 3 gün önce test yaptım ama negatif çıktı . Erkendi sanırsam test için