Zlmdnccc benim ailemde olmadığı halde bende gebelik şekeri çıktı, yani illa ailede olunca çıkar diye bişey yok. Ama yaptır ki eğer çıkarsa ona göre önlem almış olursun ben diyetle üstesinden geldim 2 hafta içinde hemde, doğuma kadar da dikkat edilmesi gerekiyor