Kızlar bizim ailede anne tarafıda baba tarafıda hepsi şeker hastası. Bu benide etkiler mi genetik diyolar ya. Suana kadar hic ögrenmedim suan 24 haftadayım 2 haftaya şeker yüklemesi var. Yaptırırsam cıkar mı şekerim hic bilgim yok. Bilgisi olanlar paylaşabilir mi?