Zlmdnccc canım bizim hem anne tarafı hemde eşimin hem annesi gilde hemde babasının tarafın da var ama çok şükür ki bende çıkmadı bende çok korkmuştum hatta oturup ağlamıştım ki hemşire bu şekerini etkiler kendini üzme sakın bakalım bir demişti sonra öğrendim ki çok şükür yani çıkmadı 💞 korkma bizde bir babamda yok şükürler olsun geri kalan da var yani