Canım ben normal doğum yaptım ama tabiki her şeyin zorluğu var normal doğumda o sancıyı çekiyorsun e acısı da var doğurmaya çalışıyorsun dikişlerinde varsa tamam ben hepsinin acısını çektim evet normal doğumda bebeğin çıktığı gibi bütün acın Allah tarafından bıçak gibi kesiliyor dikiş acın kalıyor sezeryanı da ablam oldu o rezilliği de biliyorum bana kalırsa sezeryan çok daha zor süt meselesine gelince benim başta sütüm geldi bir hafta sonra kesildi başta gelmesinin bir faydası kalmadı ki işin açığı herkes kendi çektiği acıyı biliyo ona göre yorum yapıyo 🤷🏻♀️