Eva41 Hiç kafana takma bence. Herşey bebeklerimiz için. Doktor dese sezeryan olacaksın ki şuan öyle gözüküyor çatım dar ve bebeğin kilosu geçkin, direk olurum. Çünkü bebeğimi riske edemem. Sırf millet için yada sırf sonrasında rahat edecem diye, ben bebeğimin sağlığını hiçe saymam. Ayrıca süt olayı tamamen bünye meselesi. Normalde yapsa gelmeye bilir. Eskiden kadın ve çocuk ölümleri çok oluyormuş. Bunun sezeryanın olmaması. Zevkine sezeryan diyen insanlara bişey diyemezsin. Sonuçta bünye onun, yapamıcağını düşünüyorsa, korkuyorsa kimse bişey diyemez bence.