İlk hamileliğim çok sıkıntılı geçti açıkçası riskli gebelik grubundayım. Bu 9 aylık süreçte çok hastanede yattım o yüzden doğumumu sezeryan istedim çünkü o 8,9 ay zaten benim için bir tramvaydı sevincimi bile yaşayamamıştım çünkü. Ben doğumdan çıktıktan sonra hastaneye , eve gelen giden yok niye normal doğurmadın diye bir sürü safsata yapıp durdular. Taktım mı hayır . Kimene benim doğum şeklimden ? Yok normal doğum daha iyiymiş de iyi olduğunu biz de biliyoruz yani bunu diğerlerinin ayrıca belirtmesine gerek yok . Hayatım boyunca hatırlayacağım bir travma daha eklenecekse geleceğime ne gerek var ? Şimdi normal doğum travma mı diyenler olacaktır . Yine diyorum kime ne benim doğum şeklinden kime ne benim psikolojimden. Böyle insanlar için hiç kendinizi üzüp sıkıntıya sokmayın