Eva41 sezaryen dogum yaptım bi sorun yaşamadım sütümde hemen geldi herşeyi araştıran sezaryeni gömen bilgilş arkadaşlar var ya keşke şunuda bi araştırsa sütün normal dogum veya sezaryen dogumla alakası yok bebek gelişimini tamamladıysa ve vucutta hormonlarda hazırsa sütünüz gelir. Hiç takmayın, ağzı olan konuşur bi tü kakalar senelerce bitmez :)