Alyna06 oncelikle gecmis olsun sakin ama sakin birakmayin igneyi cok sanslisiniz ki hic kayip yasamadan ilk hamileliginizde bu testi yaptirip boyle bi sorunu bulup bu igneye baslamissiniz doktorunuzdan Allah razi olsun benceki belki hic testi yapmadan gebeliginzde buyuk sorunlar yasayabilirdiniz Allah korumus ki karsiniza boyle bi doktor cikms ve bu testi yapip onlemi almissiniz yanls anlamayin dediklerimi cnku ben 3 kayip yasadim 2 kayibi yasadigimda bu testi yaapmak icin gittim doktorun bana dedigi 3 tane kayip olmadan yapilmiyo bu test bende aglayarak yani 1 tane dahami kaybetmem gerekiyo dedim nasl noyle dersinz dedim basinda saldi git genetige dedi gittim ve bi testi yaptim benm pihtilasmam yok ama yatkinlik oldugu icin helede 3 kayip oldugu icin bundan snraki hamileliklerde bu igne kullanilicak denildi oylede oldu cok sukur 1 yasnda oglum var ve smdi yine hamileyim ve 1 sene araya girmeden 8 aylikken oglum tekrar basladm karnimdan vuruluyorm ben bunlari paylasmak istedim siznle cunku birakmayi dusunuyorsunuz ve bende sizi bilgilendrmek istedm birakmamaniz konusnda insaAllah agrilariniz azalr ve bebeginizi saglikla ve hayirla kucaginiza alirsiniz..