Merhaba bende 21+5 günlük hamileyim ilk günden beri kullanıyorum ve söylediğiniz gibi bir yan etki ile karşılaşmadım fakat siz iğneyi her zaman aynı yere vuruyorsanız öyle bir yan etki ile karşılaşmış olabilir siniz bir gün bacağınıza bir gün kolunuza bir günde göbeğinize yaparsanız hem daha rahat etmiş olur hemde dediğiniz gibi sıkıntı ile karşılaşmazsınız doktorunuzun. Size her zaman aynı yere yaparsanız bu şekilde olabileceğini söylemiş olması lazım dediğim gibi yaparsanız çok rahat edersiniz geçmiş olsun