Alyna06 kan pihtilasmasi çıktı diye yazmissin yanlış okumasiysam. Şimdiye kadar dusugun olmadi diye olmayacak anlamına gelmez ki inşallah olmaz rabbim korusun yavrunu. Ama vicdan azabı cekersin keşke dersin. Sen bilirsin tabiki ama doktor gerek gormese vermezdi. Başka bir doktora daha görün bence. Birde oskaparin muadili var enox belki o yan etki yapmaz suan adını hatırlamıyorum ama clexan gibi bişey olması gerek bir iğne daha var onları kullanabilirsin. Tabiki doktoruna danış ve ona sormadan bırakma iğneyi. Onlara birşey olmasın diye ne eziyetler çekiyoruz iğneler ilaçlar kullanıyoruz. Hem zaten doğumdan sonra gecer iğneyi bırakınca eğer iğne yuzundense.