DamlaNur29 1994ozg canım neden progestan iğneyi hergün vurdurmadı ben hergün oluyorum tedbir amaclı tüp bebek oldugu için hergün 2 ampül proluton falanda vurması lazımdı yani oda daha etkili ben bide 3 günde bir vuruluyodum onu ama suan kullanmıyorum
1994ozg DamlaNur29 bilmiyorum ki kendi doktoruma da gönderdim bişey demedi tekrar sorayım yarın o zaman sağolun🙏
Sumeyye_g 1994ozg iğne oluyorsanız çağırın bence çünkü hazırlan hastaneye sağlık ocağına git gel yakın olsa bile yıpranmazdım bebeğim için 1 ay böyle yattım hep geldi hemşire yaptı hiç kalkmadım tuvalate harici şükür ki tutundu bebeğim bende çünkü öncesinde bi düşük yapmıştım korkuyordum rabbi sağlıkla inşallah sizinde bebeğinizin tutunmasını nasip eder inşallah dikkatli olun
DamlaNur29 1994ozg benimde oldu lekelenmem ama bunu ben transferdden beri kullanıyrm 3.aya kdrda devam edicem cok kanaman varsa vermesi lazımdı gerçi doktorlar işini daha iyi bilir bişey diyemem o konuda her doktorun görüşü farklıdır
2prens 1994ozg çok geçmiş olsun benim de ilk gebeliğim kanamalı olmuştu hep yattım progestan kullandım devamlı sadece wcye izin veriyordu doktorum. Bir de kontrollere. Allahın isimlerini okudum devamli ozellikle Ya Mubdi eşin de sen de okumalısın
Polat2706 1994ozg canım Ayağının altına 2 tane yastık koy ayağın yukarıda dursun öyle yat ve hiç kalkma ayağa tek tuvalete kalk. Elini karnının üzerine koyup sürekli ya Şafii çek dualar oku. Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah dualarım seninle 😔🙏
Gizemciim 1994ozg öncelikle cok gecmis olsun bence 3 gunde bir igne demesi garip cunku hicbir riskim olmamasina ragmen ilk gebeligim dusukle sonuclandigi icin bu gebeligimde doktor sabah aksam progestan vermisti. isinize karismak gibi olmasin ben olsam yarin baska doktora gorunurum. boyle kanamasi olanlari duymustum rahimde biriken kani vucut atiyormus korkmayin kalp atisini duymussunuz demek ki iyi 💜 stres yapmayin ve yattiginiz yerden de wc haric kalkmayin. Allah yavrunuzu bagislasin 🙏
1994ozg Gizemciim iğneyi mi günde 2 verdi acaba ? Hap günde 3 ama iğne 3 günde bir benimde aklıma takıldı.. Bide gece yatarken yana falan dönerek yatabilir miyim acaba ikilemde kaldım bu konuda 🙏aminn çok sağolun❤️
Gizemciim 1994ozg canim uykunda ne yone dondugunu ne bileceksin zaten sirtustu yatman teklikeli. bence en iyisi ayaklarinin altina yastik koyup yuksekte tutmaya calis bide baska dr a gorun mutlaka hatta bulabiliyorsan perinatolog olsun. benimki hapti hic yutmadim fitil olarak kullaniyordum. tekrar gecmis olsun iyi haberlerini bekliyorum 💜 dinlen. kafani takma hersey olacagina varir
esranne 1994ozg neden yatış istemedim doktorundan ? bence kadın doktoru olan bir hastane bulup acil yatış istemelisin kendin için. normal değil bu yaşadığın.
1994ozg esranne kadın doktoruydu zaten hastanede 24 saat var diye oraya gittik dedi hastanede yatmaktansa evi tercih et bence ikisinde de bişey değişmeyecek en azından rahat ortamda olursun falan bilemedim
esranne 1994ozg ben olsam çıkmazdm anlattığın kadar kanamayla bir iğne düzeltmez durumu takipte olman gerekirdi. yerinde olsam durmam evde hastaneye yatarım ama seçim senin tabiki.
1994ozg esranne bu sabah çok şükür gelmedi kanama, şu an ayağa kalksam ne olur bilmiyorum sadece ayakta geliyodu, devam ederse şayet öyle yapıcam ama 2 doktorumda öyle deyince geldik bi duruma bakıcam artık🤷♀️