1994ozg hastanede yatırmadılar mı benim de 10+1 de oldu kanamam kesin düştü diye gittim acile ambulansla kadın doğum hastanesine gönderdi kendi aracımızla bile yollamadı serum takmak için, bir gece yattım hastanede, 20 gün de evde yattım, düşük tehlikesi var diye.Şimdi 21+5 im her şey yolunda gidiyor.İnşallah her şey yoluna girer sizin de.