BusraDevlet83 kese ve bebekte sorun yok kese aşağısından itibaren yoğun kanama görünüyodu sebebi yok dedi, dümdüz yatıcaksın sadece gündelik işini gör ilişki yok ağır kaldıemak yok dedi progestan iğne vurdu ve devam edecek ayrıca hapını verdi şu an yatarken kan yok ayağa kalksam nolur bilmiyorum :/ kendi doktorumda salı günü çağırdı o yoktu bugün