Kızlar 10+5 im 1 saat önce wcde çok kan geldi ama ağrım yoktu hemen doktora gittik progestan iğne vurdu 3 günde 1 vurulucam ve hap verdi hala kanamam var ayağa kalktığımda boşalıyo bütün apartmana kadar kan oldu eczanede bile çok kötü oldum bunu yaşayan oldu mu yatıcaksın dedi ama bu kadar kana ne olur bilmiyorum :(( nolur bu durumu bilenler bişeyler söyleyebilir mi 2.ciyi de kaybetmekten korkuyorum