Arzu0101 Cicegiburnundamom kendini kasmassan kolay bı işlem canım rahat olman lazım çok çabuk oluyor zaten ☺️
Medine_1992 Terspektif canım o hiç belli olmuyor bende tık yoktu biliyorsun şimdi agrı sancı nasıl beklerim bilmiyorum
Terspektif Medine_1992 oda doğru bebeğim bianda gelir bebek bu hiç belli olmaz 🤷♀️ Ben bu haftayı da atlatayım da inşallah sonra gelsin diye dua etmeye başlarım 🙈
Terspektif Medine_1992 doğurabilirsem gelecek canım 😔 sanırım doğum başlayınca çıkar ancak öncesinde bi izin kullanmaz bilmiyorum ki herşey çok karışık 😔
Medine_1992 Terspektif anladım canım benim yetişir zaten hemen inşallah, 💙 önceden gelse boşuna ne zaman olacagı belli değil dediğin gibi
Terspektif Medine_1992 aynen öyle bebeğim şimdilik böyle bakalım zaman ne gösterir zorunlu sezaryen veya suni sancıyla vs olup günü belli olmadıkça öylesine beklicez işte
Terspektif Medine_1992 aynen öyle bebeğim valla kurbanlık koyun gibi bekliyoruz 🤣 gelir mi gelmez mi ne zaman gelecek ayyy çok stresli 🙊 tuvalete kalkmaya korkuyorum geceleri suyum filan gelirse diye 😂
Zeys Terspektif canımmm haber et yarın inşallah kolay geçer iyi düşün iyi olsun senin de hayırlı haberlerini bekliyorum 😊🙏🏼💝
Terspektif Medine_1992 geçmiyor kuzum valla geçmiyor korkuyorum 42 yi filan bulur diye evrene kötü enerji yollamak istemiyorum ama günler geçmiyor hele ki kış olunca insan daha bi sıkılıyor