Terspektif Medine_1992 geçmiyor kuzum valla geçmiyor korkuyorum 42 yi filan bulur diye evrene kötü enerji yollamak istemiyorum ama günler geçmiyor hele ki kış olunca insan daha bi sıkılıyor
Medine_1992 Terspektif haha yok ya o kadar sürmez inşallah canım nadir o haftalar inşallah sen 38 39 da sürprizle karşılaşırsın
Medine_1992 Terspektif canım daha dönmesi çok zor ya 36 olduk ve kiloyu biliyorsun bu saatten sonra dönse bile kanala vs inmesi inse bike iriliğinden normal olmaz artık dedi
Terspektif Medine_1992 orası da doğru kuzum olsun hayırlısı sağ selamet alalımda kucağımıza 🙏🏻 38 haftan Mart başı mı oluyor canım tarih konuşmadınız sanırım
Selcen Cicegiburnundamom 37+3 3300 artık ağrılarım var çok zorlanıyorum ama hayırlı ve sağlıklı gelsin inşallah hepsi
Minik_annesi Terspektif canım bende gittim kontrole haftaya banada cati muayenesi dedi olunca yaz nasıl geçiyor bende merak ediyorum 🙈
Terspektif Minik_annesi canım ben çatı muayenesi oldum bugün. Tek söyleyebileceğim rahat ol 10 saniye bile sürmüyor acısı hiç yok diyemem ama katlanılmayacak bi acısı kesinlikle yok gözünü aç kapa geçiyor. İnşallah seninki de güzel geçer 🥰
Terspektif Minik_annesi birde benim çatım biraz darmış belki benim o yüzden hafif acım olmuş olabilir. Perine masajı önerdi doktor.
Bellidegilannesi Cicegiburnundamom 34+4 de 2700 gr 47 cm di nst ye girdik salı günü tekrar nst ye gireceğim bakalım , plesenta yaşlanması var şuan hayırlısı olsun diyorum