Okeskinol Tubina ben sezeryan istiyordum zaten. Haftası ilerden gidince de doktorum zorlamayalım dedi 😊
Cigdem0707 Terspektif o enerji yok su aralar bende.Uyuyamiyorum da ama halsizim.Mide bulantilarim tekrar başladı yani yorum da😆
Terspektif Cigdem0707 ayyy geçmiş olsun canım ya bende hiç uyuyamıyorum o bende de var bulantı yaşamadım şükür sadece cayır cayır yanıyor midem hep. Sen izne ayrılıp biraz dinlenince enerjin gelir inşallah
Cansu__ Kızlar bugün 35. Hafta oldum sağ gögsümün altı çok az şiş ve inanılmaz sızlıyor iğne batması gibi yaşayan var mı hiç?
Cigdem0707 Terspektif inşallah cuma itibariyle ayrıldım izne bu hafta dinlenince kendime gelirim inşallah.Saka maka 37 yi bitirdik.Ben de ben de yanıyorum
Medine_1992 Terspektif aynen canım ya Valla sen daha yakınsın ama bende atak yapabilirim bu agrular beni korkutuyor
Terspektif Medine_1992 gün yakın ama sanmıyorum benimki gelsin 🤣 çok rahat gibi bakalım bu kontrolde az çok belli olur ne olacağı 🙄
Ztbr Cicegiburnundamom 2 gün once 35+4 de gittim 2870 di bakalım erken doğmasın diye cigergelistirici fln vurulduk gecenhafta progestan kullanıyorum inşallah Şubat annesi olmam🙈
Arzu0101 Cicegiburnundamom 37+3 oldum en son 37 de gittim 3000 Gr ve 48 cm di çatı muayenesi oldum kızımın keyfini bekliyorum şimdi😍😍🥰
Terspektif Cigdem0707 off valla şu kadar kaldı bu kadar gitti derken nerelere geldik 🙈 doğuran doğurmayana haber versin modundayız 🤣
Medine_1992 Terspektif canım o hiç belli olmuyor bende tık yoktu biliyorsun şimdi agrı sancı nasıl beklerim bilmiyorum
Bgiritli94 Nurmur yüksek tansiyon preaklempsi sebebiyle erken dogum yaptım ben iyiyim bebeğim kuvezde solunum sıkıntısı olduğu için ama çok şükür iyiye gidiyor durumu
Arzu0101 Cicegiburnundamom kendini kasmassan kolay bı işlem canım rahat olman lazım çok çabuk oluyor zaten ☺️