Tubina Okeskinol doktorunuz normal olmaz mı dedi. Bizimde öyle doktor bu hafta doğurdun doğurdun yoksa sezaryen dedi ama gün vermedi
Okeskinol Tubina ben sezeryan istiyordum zaten. Haftası ilerden gidince de doktorum zorlamayalım dedi 😊
Terspektif Medine_1992 inşallah canım valla bende aslında çok korkunç olduğunu düşünmüyorum ama ilk kez vajinal muayene olucam biraz onun stresi var sanırım 🙄 sen nasılsın var mı ağrın sancın
Medine_1992 Terspektif rahat olmaya calış canım göreceksin bak anlattıkları gibi değil 😘 valla canım yok desem yalan olur sabahtan beri belim kopuyor adet agrısı gibi sızlıyor belim hep
Terspektif Zeys 😂 ohhh iyi olmuş bak şansına canım ne güzel valla 🙈 doğuma kadar burda mı baban gidecek mi torununu görür inşallah
Terspektif Cigdem0707 ben hala geri ters döner diye bile korkuyorum valla ya da kanala girmez diye 😂 inşallah çok bekletmezler 🙏🏻 Senin hazırlıklar tamam mı
Cigdem0707 Terspektif Valla bakalım bizi neler bekliyor pazartesi 37+1de tekrar gideceğiz.Hem rapor alacağım.Ögretmenim. Hazırlıklar tamam Allah'a şükür.Beklemedeyiz.Annem yanımda.1 hafta sonra falan kaynanam da gelir kesin dayanamaz temizlik yaparız.Halilari vereceğim bu hafta.
Nur-11 Normalde Mart annesiyim ama Şubat annesi olacağım maalesef plesanta yaşlanması olduğu için erken alacak doktor bebeğim kilo almıyor 2400de kaldı 37+3 üm
Terspektif Medine_1992 yat kuzum kalkma hiç dinlen tutabildiğin kadar artık napıcaksın şükür riskli zamanları atlattık ama yine de ne kadar durdu o kadar iyi işte
Cigdem0707 Terspektif Valla elimden geldiğince artık.Nasilsa sürekli bi silme süpürme olacağı için abartmaya da gerek yok
Cigdem0707 Terspektif o enerji yok su aralar bende.Uyuyamiyorum da ama halsizim.Mide bulantilarim tekrar başladı yani yorum da😆
Medine_1992 Terspektif aynen canım ya Valla sen daha yakınsın ama bende atak yapabilirim bu agrular beni korkutuyor