Pnr-omr benim de aynı şey oldu ama ben belki sağlıkçı olduğumdan takibimi kendim yaptım hiç aldanma, adetime bir gün kala test yaptım röntgene girecem diye 0,1 çıktı sonuç, sonra misafirim geldi iyiki de gelmiş iptal ettim gitmedim 10 gün geçti nerdeyse üç idrar testi yaptım ışıkta görünür beyaz çizgi oldu ikinci çizgi dayanamadım ertesi gün nöbete gidiyordum test yaptırdım işyerinde 140 çıktı değerim çok düşüktü heyecanlanmayayım dedim hemen gitmedim doktora iki günde bir test verdim değerim 2,5 kat artıyordu böyle bir hafta kontrol ettim en son 8 bini görünce doktora gittim keseyi de bebeği de gördüm üstelik minicik kalbini de duyduk o yüzden endişelenme benimki gibi geç döllenme olabilir sadece değerleri iyi takip et