Kızlar öncelikle herkese merhaba...
size söyle bir sorum olucak benim adetim 2 gün geçikmişti eczaneden test aldım çift çıktı ama biri biraz silikti ertesi gün hemen kan verdim sağlıkocağında değerim 142 çıktı ama saglıkocagının doktoru bana değerin çok düşük çok umutlanma gidebilir kalabilir giderse hiç senin olmamıştır ama sen genede gebe gibi davran dedi bende iki gün sonra devlet hastanesinden tekrar kan verdim Salı günü alıcam sonuçu ama çok korkuyoruz basına böyle bir şey gelen var mı ?