Selmanur Gulcan_89 döllenme esnasındada kasık ağrısı yapıyor ki . Ben hep yaşadım iki gebeliğimin döllenme aşamasında gayetde sağlıklı oldular şükür
Gulcan_89 Selmanur ilk gebeliğim olduğu için neler olduğunu ben bilmiyordum. Doktorun patapatsızlığı. Daha da gitmedim ona zaten.
Selmanur Pnr-omr kasık ağrısı bebek yerleşirkende oluyor .gebelik belirtisindede geçiyır benim iki geveliğimdede öyle olmuştu
Pnr-omr HiraNevruz gerçekten hiç sorma bir de dalga geçerek konuşuyorlar gebe gibi davran giderse senin olmamıştır diyor birde nasıl sinirlerimiz bozuldu anlatamam
duriskonunannesi Pnr-omr inşallah canım 😇 Sen De endişelenme artış olumlu görünüyorsa 2-2,5 kat olursa 2 günde bir sıkıntı yoktur zaten 5-6 binden sonra kese anca görünüyor inşallah sağlıklı bir gebesindir olumlu yönde artışların olur canım 🤲😊
Ebruozcann Pnr-omr canım benimde ilk 72 çıkmıştı her kafadan farklı ses çıkmıştı boş gebelik işte falan VS. Hiç birine aldırış etme git gide yükseliyor
Canselserdar Pnr-omr bana bebek yok dediler sökücü verdiler ben kullanmadım annelik hisi işte şimde 18 haftalık hamileyim
Rabia53 Pnr-omr insallah canım haber verirsin bana da olur mu. Birbirimiz için dua edelim. Annelerini bırakmasınlar 🤲♥️
Busr_Akbay Pnr-omr değerin gayet normal canim. Benim ilk 30 çıkmıştı. Acilde ki doktor ne var diye bilirim ne yok diyebilirim demişti düşün bana da çok üzülmüştüm suan 23 haftalık hamileyimm.