Bende de korku vardı ama şimdi kendi kendimi motive etmeye çalışıyorum. Normal doğum istiyorum , sezaryene gerek kalmadıkça. Kendi kendine diyorum ki Allah yardım eder o anda bir anda sandım gelir bir anda olup biter herşey. O acıya katlanmayın sonuçları cok.guzel en güzelide bebegin doğar doğmaz kokusunu içine çekmek. Sezaryende böyle bir şey mümkün degil