İki normal Doğum yapmış biri olarak ben bile korkuyorum ilk doğumum cok kolay oldu evde biranda suyum geldi hastaneye gittim doğurdum bebek çıktığı anda ne agrı ne sancı sanki bende yeniden doğdum
ikinci Doğumda dayadılar suni sancıyı zorla doğurttular Doğumu yaptım üç gün daha sancı cektim çokta dikişim oldu her Doğum birbirini tutmuyor şimdi 3. İçin gün sayıyorum ama ne yalan söyleyim cok korkuyorum elimde değil mecbur olmadıkça suni istemiyorum
Rabbim hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin