Annece cnm dediğim gibi sağlık herseyden önemli rahatsızlığın varsa ve doktorun riskli buluyorsa tabiki ne yapman gerekiyorsa onu yapacaksin senin ve bebeyinin sağlığından önemli deyil ama hersey yolunda ve yapabilirsen bebeginde buna musait pozisyondaysa hic düşünme derim belkide cok kolay olur doğumun bilemezsinki bende hic birsey bilmeden yasayarak gordum öğrendim dua ettim çünkü cok istiyordum sezaryenden coook korkarim yani anlatamam o korkuyu hani diyorlar ya sezaryen daha rahat daha iyi diye bunlari duyunca şaşkınlıkla karşılıyorum ameliyat yani neresi guzel olabilir rabbim bize öyle bir mucize vermis anneligi dibine kadar hissedebilmemiz icin acısıyla tatlısıyla tüm zorluklarıyla saniye saniye yasayarak düşünsene bebegin kendi isteyiyle geliyo sütün ayni şekilde bebegini hemen emzirebiliyorsun kendin kalkabiliyorsun bebegine bakabiliyorsun bent yurt disinda dogum yaptim ve belirli saatlere kadar kimseyi iceri almıyorlar bebegime kendim baktim emzirdim uyuttum ne gerekiyorsa ilk günden kendim yaptim çok şükür kimseye ihtiyac duymadım yok ameliyat yerim sızladı kanadı açıldı vs vs o korku yeter hic olumsuz düşünme hergun binlerce kadin doğum yapıyor imkansiz olsa kimse yapamazdı zaten hepsi gecip gidiyor cnm hakkında hayırlısı olsun dilerim en rahat sekilde bebegini sağlıkla kucagina alırsın hepimiz gectik bu yollardan 3 cu gebeliyim yine düşünüyorum nasil olacak bu sefer diye akışına bırak en iyisi🥰🌺