Mihribansv ben de korkuyorum çok fena en baştan beri hem de 38+6 bugün. Birkaç hafta önce ebeyle konuştuğumda çok korkuyorum dedim kötü düşünme pozitif düşün,doğum başladığında senin korkularını bastıran bir hormon salgılanıyor ozaman korkun kalmıyor merak etme dedi şimdi ona güveniyorum biraz rahatlatıyorum kendimi 😃