Remzyekaya Yok canım özel değil.Eşimi istemediler bende 19 yaşındaydım eşimi istemedikleri halde benide istemediğim birine vermeye kalktılar ablamda annemlere destek çıktı aşk neymiş o bitecek bi gin gül gibi adam evlen işte falan dedi kendide o şekilde bir evlilik yaptı kavgaları eksik olmaz.Bende görücü gelmeden anneme kuaföre gidiyorum deyip eşimin yanına gittim bir kaç gün eşimin kuzeninde kaldım sonra evlendik 1 hafta içinde.Eşimin ailesinin karşısına çıktık annesi beni severdi kabulde etti biraz kaldılar tabi ama annemlerle o gün bugündür görüşmüyoruz lazımsa değiller bence artık🙄