fatmaaeminn Remzyekaya erkekler kadınlar gibi deilki...oturup senle muhabbet fazla etmezler ..onlarda ya TV ya telefon bunlarla meşgul oluolar ..tıpkı çocuk gibiler yeminle 😊bnce boşver takılma erkeklerin kafasi ve dogasi farklı yapacak birşey yok
RuzgarsMommy Ayy telelfon olmasa başka bişey bulurlar hic bisey olmasa benim ki gibi kahvaltidan sonra uyurlar 😁😁 Takilmayin cok üstüne gidince de inadina oynar bırakmaz daha cazip gelir sallama yada git sen ilgilen onunla öp flan bırakır kendiliğinden 😁
tugbaayaz Remzyekaya et valla sevinirim oda dua ediyor nolur telefonum gelsin artık çok özledim diyor bende ıcimden Allah yazdıysa bozsun diyorum😂 lafa geldimi de çocuğuma asla telefon vermicem alistirmicam diyor e sen kendine bak bi diyorum beni karıştırma diyor deli yaa 😂😂
Ececik07 Remzyekaya ne var ki bunda vakit geçiriyor işte. Benim de oyun oynuyor en son ben de öğrendim oyunu şimdi o sıkılıyor beni oyundan almaya çalışıyor. Ama çok zevkli oyunlar var gerçekten:)
elftlvr Remzyekaya bende bi vcok kez kavga ettim PUBG belasi yüzünden 🙄 aşırı bağımlı olmuş pnu oynarken hayattan kopuyor ama defalarca konussamda anlamıyor 🤷🏻♀️ Neymiş tek eğlencesi oymuş 😒
Slna Remzyekaya valla gülüm haklisin ne diyim ne kadar ilgiyi kesersen o kadar ilgi gorursun demisler sen devam et 🌸💃😁
Poncik77 Remzyekaya ay Malesef ben bu konu hakkında 3 senedir konuşuyorum kavga ediyorum bağırıyorum sakin sakin konuşuyorum ama hiç bi şekilde değişiklik yok benim ki öyle dalıyor ki bni duymuyor bile hiç sinir oluyorum hatta bi gün tepem attı evi terkedecektim ama yine bi değişiklik olmadı 😅
Srpplt Remzyekaya Benimki de gittigi yerden gelmiyor beni de deli edecek birazdan guzel bi kavga bizi bekliyo 😎 gelirse tabi. Guya hastaneye gidecez beyfendinin keyfini bekliyoruz 😬😬
30ekim19 Remzyekaya ahahaha Allah korusun kız ama bişi yapmasakta onlar bizi verem etcek bi düşüniyim
Irmaks Remzyekaya onlara kalsa hep onlar hakli benim esimde manyak gibi du oyun oynuyor surekli ama surekli yani cildirmamak elde degil haklisin o konuda allah yardimcimiz olsun...
Gldane Remzyekaya ben saat 2 de çarşıya gezmeye gittim 5.30 da geldim giderken telefon elindeydi bu saat hala elinde canım küçük bebeğim var artı hamileyim kafayı yemek üzereyim sürekli telefonun bozulur diye dua ediyorum oda bozulsun senin telefon u alırım diyo daha çok sinir oluyorum yani 😞