bade0310 Remzyekaya O zaman çok gitme üstüne benim hormonlar devre dışı şuan hiç düşünmedim o yüzden orayı😂😂😂Bırak oynasın kumar oynamıyor ya oyun oynuyor😂😊
Remzyekaya bade0310 kız bide utanmasın kumar oynasın 😂😂 Ay valla bi kuzenleriyle grup açmıslar yemin ederim hepsi galiba karısını bırakmış affedersin lavaboda bile birbirlerine yazıyorlar daha ne diyeyim 🙊
bade0310 Remzyekaya 😂😂kız benimki 4 abisiylede sürekli beraber aynı evde bir olup bizi unutuyolar😂😂onlar grup açmış Allahtan 😊
Remzyekaya bade0310 anam kız 4 abi ne demek korktum 😂 bende iki tane var Allahtan biri bekar biri evli kumam resmen gerçekten kocama aşkım diyo sorguluyorum artık 😂😂😂😂
bade0310 Remzyekaya kalablık bir aile olarak Kayınvalidem hepimizi aynı çatı altına topladı üstüne 3 eltim var 4.sü haftaya geliyo ben en küçüğüm Allahtan😂😂😂
Remzyekaya bade0310 kız ben eltimi çok severim neyse o konuya nerden girdiysem ay bende evin en kücük ogluyla evlendim bu arada ortancı abisi bekar daha bakalım o nasıl olacak 😂
bade0310 Remzyekaya Benimde eşimin bir büyüğü evleniyor haftaya diğerleri evli zaten ama eltilerimle çok iyi anlaşırız ektiren çok anla kardeş gibiyiz 😂zaten kendi annemle ablamla falan görüşmüyorum onlar bana abla anne oluyorlar🥰🙈
tugbaayaz Remzyekaya aynı benim eşim illet bi oyun var pubg midir nedir bazen öyle bi kaptırıyor ki çıldırıyorum onunda cümlesi e akşama kadar çalışıyorum bi oyunum var ne var ki oluyor bazende çok şükür beni şaşırtıp benimle ilgileniyor 1 haftadır telefon serviste inşallah hemen tamir etmezler diye duacıyım kafam nasıl rahat 😂😂😂
NisaMomy Remzyekaya benimkide sürekli oyun oynuyor, ben söleyincede bahanesi sende orda kadınlarla konuşuyorsun diyo allahım ya 🤷♀️
Songulkls27 Benim eşimde sever tlfnu oyunu baktım olmuyor bende indirdim sevdiğim oyunları akşam o oynarken bende açıp oynuyorum şimdi o bana diyor hadi bırak tlfnu biraz film izleyelim birlikte dinsizin hakkından imansız gelir 😂
tugbaayaz Remzyekaya et valla sevinirim oda dua ediyor nolur telefonum gelsin artık çok özledim diyor bende ıcimden Allah yazdıysa bozsun diyorum😂 lafa geldimi de çocuğuma asla telefon vermicem alistirmicam diyor e sen kendine bak bi diyorum beni karıştırma diyor deli yaa 😂😂
BusraDevlet83 Remzyekaya Benimki de öyle. Ya pc oyun (çünkü youtube yayın yapıyor) yada telefon elinde devamlı. Kızıyorum ama nafile! Ben de işte böyle buralarda vakit geçiriyorum o yayın yaparken 🌝 Ondan bir farkim kalmıyor.
Remzyekaya bade0310 kız valla öyle oluyo benimde 3 kardesim var en büyükleri benim bide eltim oldu 4 çok sanslıyız galiba bu konuda 🥰
BusraDevlet83 Remzyekaya Dertleşiyoruz işte. Birbirimize destek oluyoruz. Iyi geldi bana burası deşarj oluyorum. Bazen kitap, bazen gezmek bazen de burası. 😀
30ekim19 Remzyekaya evet benim eşimde böyle bezdirdi beni artık ne desem yaramıyor küsüyorum yok konuşmuyorum yok🤷🏻♀️
bade0310 Remzyekaya Aynen öyle ablanmı eltilerin mı deseler eltilerim derim.Ablamdan daha çok ablalık yaptılar bana çok şükür ki🙏🏻🥰
30ekim19 Remzyekaya ahahaha Allah korusun kız ama bişi yapmasakta onlar bizi verem etcek bi düşüniyim
Dilarasavull44 Remzyekaya benimde eşim oynuyordu kavga ediyoduk sonra baktım olmuyo o oynuyo ben onu izliyorum sonra sıkılıyo bırakıyo teli ne kadar üstüne gidersen o kadar çok oynar hiç takma bence
Remzyekaya Dilarasavull44 ya valla gülüm tamam da su evde haftanın 5 günü kendilerini bekliyoruz bir pazarımız var arkadaş onunda içine varya kusura bakma ama