isimsizbebek Deletedmom402 bugün doğum yaptım hasta bezi kullanmadım ancak ne olursa olsun bence depent. O kadar kanamaya rağmen kıyafete hiçbirşey bulaşmadı
Elifduyguk isimsizbebek yaaa sezaryende de kanama cok oluyo mu ya ben normal adetken kullandigim pedleri kullanirim diyodum yeterli olmaz mu sizce
Deletedmom402 isimsizbebek geçmiş olsun cnm allah analı babalı büyütsün inşallah. Çok teşekkür ederim bende depend den yana kullanıcam şansımı bakalım bende sizin gibi şanslı olurum inşallah 😊
Degisken Üstümde elbise altında depend vardı. Sezeryan oldum . Kullanışlı bişey çok. Bir paket aldım bitiremedim çünkü çok az kanama oldu. normal pede geçtim ben.hastana günü ve evde 1 gün kullandım diye hatırlıyorum.
Cileklipasta Deletedmom402 depend kullandım 👍 3-4 paket gitmiştir ama rahat olunca evde de bi süre kullandım ben o yüzden 🤭 sağlıklı doğumlar 🌸
Deletedmom124 Deletedmom402 depend kullanmıştım ilk doğumda ilk 6 saat kalkış yasaktı ve çok sızdırma olmuştu bende bu defa alternatifleri deneyeceğim kanamam çok olmuştu hasta bezi deneyebilirim de kaç beden alacağım bilmiyorum büyük mü küçük mü gelir sıkar mi acaba
Deletedmom402 Deletedmom124 bende tam bilmiyorum ama üstünde kilo yada bedenleri yazması gerekli ama büyük boyunu alın bence.
Aycalyaa Deletedmom402 canim ben can bebenin 1 paket dependini almayı düşünüyorum rahatlık açısından yetmezse hastanede ilave alırım
Deletedmom402 Aycalyaa ben bir iki tane markete gittim ama depent bulamadım her markette bulunmuyor mu acaba 🤔
Gulcin2934 Deletedmom402 çıkarıyorsun ama zaten süreklide değiştirmiyorsun dependi uzun süre gidiyor rahatlığı çok güzel insanın sonrasında da kullanası geliyo 😂 kilot giymene gerek kalmıyor çok pratik kullanışlı
Nurr Bence depend canım ben bulamadım canped aldım aynı ikiside zaten sezeryan oldum dikiş yerine gelen kısmı kestim dikişlerim hava alsın diye
oygenkubra Syma95 canım ben de kolaylık olsun diye pijama yerine gecelik götüreceğim ve depend. pijamayı çıkarmakla uğraşmayız , daha mantıklı geliyor . bir de yazın olacağı için benim daha rahat olur dedim
Salcali Ogzfnda ben de merakımdan aldım.. sezeryan olacam acıtıyor falan sezeryan da kullanılamıyor diye yorumlar okudum..hasta bezi de almadım.. Eğer gerekli olursa alırım dedim
Deletedmom124 Elifduyguk canım benden çok aşırı derece kanama olmuştu ilk bir kaç gün ped seni idare etmez bendeki kanama gibi olursa
Gulcin2934 Elifduyguk ben sezeryan oldum ilk günler yetmiyor birde sızma yapmadığı İçin geçmiş mi filan diye bakmıyorsun İçin rahat oluyo
Berrin123 Salcali hayır ben kullandım. Sezeryanın çok çok üzerinde kalıyor. Büyük boy kullandım. Çok rahattI