Dnzasel Deletedmom402 ilk dogumda h.bezi kullandım bundada onu kullanicam terch meselesi bence bana hasta bezi daha uygun geliyor zaten kullanacağın 3 5 gün sonra normal öde devm
Firdevs56 Deletedmom402 canım hasda bezi kullandım 10 tane vardı yetmedi aşırı kanama oldu çünkü 25 tane kullanmışimdır yada daha fazlası
Ogzfnda Deletedmom402 ben yeni sezeryan oldum hastanede hasta bezi taktılar ama ben depent almistim. Acayip pratik bisey camasirla felan uğraşıyorsun kullan at. Ben halen kullanıyorum. 2 paket ideal.
Gulcin2934 Depend süper bişey onu kullandıktan sonra günlük hayatımda bile kullanasın geldi çok rahat
Deletedmom402 Gulcin2934 ilk doğumdan sonra zor olur mu külot şeklinde ya sürekli pijamayı çıkarman gerekiyor o yüzden tereddüt de kaldım.
Deletedmom402 Firdevs56 peki hangi hasta bezi daha iyi yani hangi marka daha iyidir. Hiç bilgim yok 🤦🏼♀️
Ogzfnda Salcali zaten bir hafta sargida oluyor o yüzden hic zarari olmuyor. Kanamada cok olduğu için sızdırma felan da olmuyor ped gibi
Berrin123 Salcali hayır ben kullandım. Sezeryanın çok çok üzerinde kalıyor. Büyük boy kullandım. Çok rahattI
Gulcin2934 Deletedmom402 çıkarıyorsun ama zaten süreklide değiştirmiyorsun dependi uzun süre gidiyor rahatlığı çok güzel insanın sonrasında da kullanası geliyo 😂 kilot giymene gerek kalmıyor çok pratik kullanışlı
Salcali Ogzfnda ben de merakımdan aldım.. sezeryan olacam acıtıyor falan sezeryan da kullanılamıyor diye yorumlar okudum..hasta bezi de almadım.. Eğer gerekli olursa alırım dedim
Aslannn Deletedmom402 kesinlikle deepend hem sızdırma.yapmiyor hemde kayma yapmıyor...tekrardan iç çamaşırı giyme ihtiyaci olmuyor kenarlardan yırt at temiz ne guzel
Firdevs56 Deletedmom402 valla canim ben yaslilarin kullandigi hasda vezi kilot seklinde olandan kullandim markasını bilmiom malesef
Elifeminask Deletedmom402 23 haftalk gbeyim canm depent paketinde 10 adet var. Digm yapn bir tanidik 10 adet depent ve 1 paket lousa pedi yeter dedi.
Deletedmom402 Elifeminask yani olabilir öyle yaparım bende çoğunluk depend dedi bende şansımı bundan yana kullamıcam bakalım 😊