[silindi] Deletedmom402 ben yarım paket depend kullandım o da suyum geldiği için doğum esnasında hasta bezi değil de doğum için bebek bezi büyüklüğünde pedler var doğum sonrası da aşırı kanamanın olduğu süreçte onu kullandım sonra da normal ped kullandım
Deletedmom402 Elifeminask yani olabilir öyle yaparım bende çoğunluk depend dedi bende şansımı bundan yana kullamıcam bakalım 😊
Deletedmom402 isimsizbebek geçmiş olsun cnm allah analı babalı büyütsün inşallah. Çok teşekkür ederim bende depend den yana kullanıcam şansımı bakalım bende sizin gibi şanslı olurum inşallah 😊
Deletedmom402 Deletedmom124 bende tam bilmiyorum ama üstünde kilo yada bedenleri yazması gerekli ama büyük boyunu alın bence.
Deletedmom402 Aycalyaa ben bir iki tane markete gittim ama depent bulamadım her markette bulunmuyor mu acaba 🤔
Aycalyaa Deletedmom402 bildiğim kadarıyla migrosta altıngrossta hepsinde var ama A101 şok bim falan bunlara da indirimli günlerde geliyo takip etmek lazım
Prensesinannesi_ Deletedmom402 ben sezeryan oldum kalın hasta bezi verdi hastane canpedin 1 paket yetti
Firdevs56 Deletedmom402 valla canim ben yaslilarin kullandigi hasda vezi kilot seklinde olandan kullandim markasını bilmiom malesef