36+1’im 15 kilo aldım en başından beri öyle aman aman bi mide bulantım olmadı hiç bişeyden tiksinmedim ve hiç kusmadım diyebilirim hamilelik öncesinde çok iştahlı biri değildim aç kalsam hiç bişey yemesem acıktım demezdim hamilelikle beraber iştahımda açıldı ağzım 5 dk boş kalsa 5 gün aç kalmışım gibiydi yeni yeni iştahım normale döndü valla siz düşünün o yemeye rağmen yine az aldığımı düşünüyorum 😂😂 bu arada 57 kilo ile hamile kaldım boyum 167 çokta belli olmuyor boydan kazanıyorum birazcık 😂😂