SeHer1909 aynen ilk 3 ay hiç iştahım kesilmedi ona göre gayet iyi gidiyorum diye düşünüyordum buradakileri okuyunca şok oldum. Ben de senin gibiyim ne kilolu ne zayıfım. Yediklerime hep dikkat ederdim hala ediyorum. Doktorum beslenmen çok iyi böyle devam et dedi geçen bu yüzden kiloyu çok önemsemiyorum. Sağlıklıyız sonuçta elhamdulillah :)