Bizde 35+3 üz 1,5 hafta önden gidiyor paşamız gebelik şekerim var iri bebek dedi doktor diyetle şekerimi kontrol altında tutuyorum.. ayrıca yurt dışındayım her dakka ultrasonla bakmıyorlar 33. Haftada 2500 gr dı 37 de bi daha ultrason isticek doktor o zaman doğum şekline karar vereceğiz 🙏🏻 İnşallah 4 kg yi geçmezde normal doğum yapabilirim 🤷🏼♀️ Ayrıca bel ağrısından ölüyorum kuyruk sokumum batıyor sol bacağım kasılıyor az kaldı dayancam artık .. herkese sağlıklı evlat doğum nasip etsin allah 😍🧿