Bende 34+3, um bugün kontrole gittik herşey yolunda inşallah bebeğim daha erken gelmek istemezse 19marta sezeryan tarihi verdi. Okadar heycanliyim ki zaman nasıl gecicek bilmiyorum hazırlıklarının hepsini tamamladım. Birtek bebeğimin gelmesi kaldi. Doğum öncesi temizliğini de hallettik sağlıkla kavuşalim bebeklerimize