Aynelazis Nevinnn bende 35 haftamdayim 13 kilo almışım sadece. Ama göbeğim fazla büyümedi.. Herkez şaşıyor bana nasıl bi hamilelik bu diye 😁😏 iç midem genismis bilmem ne.. Herez bi yorumda bulunuyor.. Bende haftaya kızımın kiyafetlerini annemle yikayip ütü yapcaz. Benim hazirliklar hazir eksik varsa artik o gün alinir fazla düşünmeye gerek yok 🤯 beşik bugün sipariş verdim bekliyoruz 🌼 martin başında bebek arabasini alırız kısmetse
Nevinnn Aynelazis benim beşik falan tamam sadece bi kaç eksik kaldı küçük küçük şeyler o larıda ay sonu olmadan tamamlamayı düşünüyorum bu hafta dolabı gelicek kızımın yerlestiririm bi güzel sonra kızımı beklemeye devam :)
Aynelazis Dilarahayal sağ tarafa babasına sarilmak istiyorum hiç huzur vermiyor hemen aninda tepki 😏😁😏 ama sol tarftaa çok rahatız babamiza sırtımızı donunce 😁😁 kiz ya kiskaniyo şimdiden yandım ben 🤷♂️🥰🤩
Dilarahayal Aynelazis benim kızda eşim sabaha karşı geliyor benim işinden dolayı sesini duysun hemen vurmaya başlıyor 🤣🤣 aşkımıza ortak çıktı
Aynelazis Nevinnn biz çocuk odasi yapmadık çünkü zaten orda uyumayacak ve oraya para harcamak istemedik.. Sagolsun hastaneye bi sürü para vereceğiz zaten 🤔
Nevinnn Aynelazis yoo zaten bizde yapmadık ama dolap şart kıyafet için mecbur aldık beşiği şuan benim yatak odamda duruyor dolabı başka odaya koyucam zaten:)
Aynelazis Selcen sen 2 hafta ilerde benden.. Insan daha çok ağırlasiyor o haftalarda heralde.. Neyse ki yaz bebislerimiz olucak bol bol gezmek bekliyor bizi 🌸🥰🌸
Aynelazis Ftsctn_20 benim fazla cnm yanmiyor şimdilik diyelim ama 1 hafta sonra ne olur bilmem. Tek bildim cooooook az zamanımız kaldi 😳 🤯🌸🥰🤯😳😁
Aynelazis Kubra2503 sen baya heycanlisin.. Ben keşke ruyamda görsem onu.. Insan girmedi bi şeyi nasil bukadar görmek ister ve heycanlanir bilmem 🤩🥰🤩
Aynelazis Ceren92 ben tan tersi.. Ağrım yok, sertleşme yok beşik akşam sipariş ettim, bebek arabasini marta alicam bi kiyafetleri yikiycam haftaya belki erken gelir hazirlikli olalim diye 🤩 kiz sonuçta belki canı sıkılır içeride daha erken çıkar 😁😳🥰
Umaymete 35+2 bizim de . Baş ağrısı bacak ve bel ağrısı yedi bitirdi beni uykusuz geceler.Benim bal kızım geceleri maşallah çok hareketli bide 😃
Masal78 Ftsctn_20 aynı şeyleri bende yaşıyorum haftanın aynı resmen kızımın eli kafası hissediyorum yani dönüyor aniden canımı acıtıyor bide baya sert tekmeliyor maşallah ama içimi varya delik deşik etti iç karnım o kadar acıyor ki artık anlatamam😆😆😆
Ftsctn_20 Masal78 dimi ama neyse sağlıklı bir şekilde dogsunlarda bizde intikamimizi doğduklarında minciklaya minciklaya alırız 😁😁😍
Aynelazis Nevinnn anemde boyle teklif etmişti ama şimdilik boyle idare ederim dedim ama 3,4 ay sonra sığmaz bundan eminim.. Benimki bide kiz, kızlar biraz kokos olur al al bitmez 🤩🌸 sen kiz mi erkek mi bekliyorsun cnm 😊 😊
Nevinnn Aynelazis kız benimde inan o kadar eşyası varki dolap almak durumunda kaldık bende sifonyerle geciştiririm diyordum ama olmuyomuş öyle 😀
ninemansiz Selcen Kaç kilo dediler bebeğinize? Ben de 37+3 teyim ama bebek 2 hafta ilerde çıkıyor 28den beri ve şu an 3900lerde görünüyor kilosu. Bu hafta doğum başlamazsa sezaryen gibi görünüyor.
Selcen ninemansiz benim tam 37 olduğunda 3500 dü bakalım çarşamba kaç olucak ama ben çok zorlanıyorum ve sanırım sezeryan isteyeceğim
ninemansiz Selcen Seninki de tontiş demek ki. Hiç aklımda yoktu benimde sezaryen ama 4 üstü doğma ihtimali çok yüksek eşim 5.250 doğmuş bir de kolu felçli olmuş doğum sırasında sıkıştığı için. Insan korkuyor bunları bilince :(
Selcen ninemansiz aynen kilolu doğması güzel de doğum anında sıkıntı olabiliyor gerçi şuna benim ki için bişey demedi ama bakalım hayırlısıyla gelsin inşallah