Bus_ak18
aynen bekliycem Cnm testi tekrar edip bugün doktora gittim aslında Geçen cuma çıkan sonucumu gösterdim 0.01 di ve bugün adetim 3 gün geçti önce kanda bakması gerekmiyordu söktürücü yazdı direk bende doktora güvenemedim aslında ümidüm olmamasına rağmen test aldım ve sonuç bi ihtimalde olsa olabilir doktoru dinlesem söktürücü kullanıcam...