Bus_ak18 ben ilk test yaptm cıkmadı kasık agrısı şikayetiyle gittim alttan baktı felan anlamadı bile bana enfeksiyon var dedi fitil verdi Hatta smear örnegi aldı düşünsene ne kadr tehlikeli gebelikten süpheleniyorum dedim adetin gecti mi dedi 2 gün var daha dedm halbuki 6 gün felan vardı gerek yok günün bile gecmemiş dedi ben yinede istiyorm dedim tmm dedi eve geldim işte ovulasyon yaptm cift cıktı sonra gebelik yaptm oda pozitif cıktı öğleden sonra kan sonucundada 54 yazıyodu. Allah tan fitili felan kullanmadım. Bide diyoki iyiki kan testi yaptırmışım sanki kendi istedi de.