Bus_ak18 yok kötü düşünme olumlu sonuçlar olacağını düşün devamlı ben öyle yaptım ilkinde sıkıntı oldu ikinicide dua ettim sadece el muhyi çektim düşük yapmaktan korkan çekiyormuş. Çok şükür sorunsuz 36 ya geldik. Sende bol bol dua et rabbim hayırlı olanı nasip eder