Bus_ak18 nursenakaynak01 evet nette 5. Hafta görünüyo yazıyo canım. Uterus 17 mm dedi kalınlaşmış ama bilemiyorım
ant2602 Bus_ak18 benim ilk değerim 29 du geç yumurtlama olmuş bence seninde öyle daha kese görülmesi zor. Hadi mübarek günde güzel haberlere inşallah oğlun olursa Cuma koyarsın ismini 🙂🙃😉
Bus_ak18 ipek53 evde sabah 2. İdrarla yaptım net çizgi vardı canım çok koyu değildi ama. Adetimin 3. Günü umarım vardır💚
Bus_ak18 Cemremmm googlede karından ne zaman görülür die baktım 5. Haftada görünüyormus canım😊 uterus 17 mm yide doktor söyledi
TunarinAnnesi Bus_ak18 Ay İnşAllah Hayırlı haber al kuzum Rabbim Hz Meryem gibi bekleyen bütün kızlarimizin canına can katsin İnşAllah 🤲
Bus_ak18 ant2602 kuzumm varmışşş 308 çıkmıss çokk şükürr benim gibi yollarını bekleyenlere nasip etsin. Meryem suresini okuyorum çok şükür banada nasip oldu sağlıkla ilerler inşallahh
DuhaninAnnesi Bus_ak18 hayırlısıyla sağlıkla kucağına al inşallah canımmm Rabbim bize ettiğin dualarıda kabul etsin 🥰
Masal10 Bus_ak18 Gözün aydın canım, bende evimde seninle birlikte seviniyorum.. Rabbim tamamına erdirsin inşallah ❤️
Gizem12 Bus_ak18 hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ovulosyon testi yapmismiydiniz birde sıkıntınız neydi bizide bilgilendirirseniz :)
ant2602 Bus_ak18 hadi hayırlısı ile kucağına al inşallah. Değerin güzelmiş ama daha çok yenisin bekle dur artık 😀meraklı bekleyiş bende çok erken öğrendim haftalar geçmek bilmedi. Rabbim dileyen arayan herkese nasip etsin.
Bus_ak18 DuhaninAnnesi aminn canımm umarımm peşimden sizde alın o haberi gün sayalım inşallah. Cuma günün hürmetine rabbim kimsenin kucagını boş koymasın