Zzss2707 Ben 24-25 haftaya kadar sürekli Prilam Dr kullandım. Ondan sonra da ancak bulantım olursa arada ilaç aldım. Doktorum hiçbir zararının olmadığını söyledi. Bulantı çekmek zor gerçekten ama iyi ki çözümü var. Herkeste farklı olsa da genelde 4. bilemediniz 5. aydan sonra pek bulantı kalmıyor.