Zzss2707 Ah çok üzüldüm inanın. O kadar çok çektim ki ilk 4 ay.. Çok iyi anlıyorum. Ne diyeyim bilemedim.. Normal bulantı değil o, tam bir işkence.
Yani limon, zeytin, soda bastırmıyor mu hiç? Nane limon kaynatın. Az nane koyun ama çok tüketilmesi tavsiye değil. Sonra limon suyu yaparsiniz. Belki iyi gelir.
Umarım yoluna girer ya!