37.haftadayım Pazartesi Doğumum var daha gündüz hastanede serum yedim hala kusuyorum doktor enfeksiyondan kaynaklı olduğunu söylüyor ama bilmiyorum benim hiç geçmedi 11 kilo verdim ilk başlarda sonra 5.5 kilo aldım hamile kaldığım kiloya varamadan dogurcam