Zzss2707 canım benim de ilk 5 ay sürdü, Zofer isminde bulantı ilacı var bir o kesiyor tamamen. Şuan Haftadayım 6,5 aylık hamileyim çok şükür genelde iyiyim sadece bazen bir anda tansiyon düşüyor ve çıkarıyorum. Ama Hayat kalitem ilk zamanlarla kıyaslanamaz ölçüde iyi çok şükür artık