Allah yar ve yardımcın olsun ne olursa olsun dimdik ayakta kal yavrun için o adam seni ve bebeğini değil ailesini seçmiş seni ve bebeğini gözünü kırpmadan kenara atmıs biraz insaf diycem de onda olmayan birşey onu anladık benim eşik benim için ailesini arkasında bıraktı bende eşim için ailemi arkamda bıraktım kimse evlenmemizi istemiyordu benim ailem de esimin ailesi de ama biz hic birini umursamayip yuvamizi kurduk ha icimde ukte kaldı yanımızda kimse yoktu nikah kıydık evimizi tuttuk eşyamızı aldık evlendik sonuç şuan herşey çok iyi hem benim ailemle hem esimin ailesiyle görüşüyoruz yani diyeceğim su ki seni sevseydi herseyi arkasında bırakıp eşi ve çocuğuna sahip çıkardı allahım herşeyi gönlüne göre versin çocuğunu sağlıcakla kucağına al inşallah 🤲