Deletedmom138 her anne gibi asla evladımdan geçmiycem inşAllah. o benim şu hayata sarılma sebebim, şuan güçlüysem gülüyorsam ve kendime inanıyorsam onun sayesinde. ben tüm bunları yaşarken hep elim karnımda " sen gitmiyceksin anneni yalnız bırakmycaksınn " dedim oğluma, hep rüyamda gördüm oğlumu herşeyi hissetti bildim kendimi üzmemek için gayret gösterdim. neleri aştık oğlumla bunuda aşıcaz kaldı bitek yasal süreç oda inşAllah hayrımıza sonuç vericek sizler bize dua edin ♥️